GEZE udobnost vrata u stilu moderniziranog bečkog Westbahnhof-a

Otkako je modernizirana stanica Vienna Westbahnhof, „Wolkenspange“ (“kopča na nebu“) postala je identifikacijska značajka. Grad Bahnhof Vienna West također obuhvaća hotel, trgovački centar i poslovnu zgradu. Različiti dijelovi zgrade povezani su okvirnom konstrukcijom od čeličnih nosača ("Wolkenspange"). Arhitektonska izjava bečkih arhitekata Neumann & Steiner je da teži preko 430 tona i prostire se na velikom i svijetlom kolodvorskom skupu koji je obnovljen u originalni stil 1950-ih.

Nostalgija na željezničkoj stanici

Vanjski pogled na bečki Westbahnhof

Vanjski pogled na bečki Westbahnhof. Fotografija: Sigrid Rauchdobler za GEZE GmbH © Sigrid Rauchdobler / GEZE GmbH

Prolazite trgovinama u kolodvoru da biste danas stigli do perona, i teško je zamisliti koliko je nostalgije skriveno ovdje. Kad je otvorena 1858. godine, stanica carice Elisabeth – kako je poznato – bila je središnje prometno čvorište prema zapadnoj, južnoj i jugoistočnoj Europi. Tamo gdje Railjets stiže danas, nekoć je bilo stajalište za Orient Express koji je donio dašak glamura u Beč. Kraj međunarodne priče legendarne linije Pariz – Istanbul, započet 1883. s Orient Expressom, a završen 2009., nije zaustavio razvoj stanice. Sada je središte za regionalne veze, a upravljanje prometom i udobnost putovanja stalno se poboljšavaju.

Udobnost putnika zahvaljujući automatskoj udobnosti vrata od tvrtke GEZE

U modernom putničkom kompleksu koristi se oko 30 automatskih kliznih vrata s pogonima iz kategorije Slimdrive. Bez obzira jesu li fasadna vrata u širokim i visokim ulazima u kolodvorsku stanicu ili u šoping nivoima, u hotelu ili u uredskom bloku, Slimdrive sustavi kliznih vrata usklađuju vizualnu redukciju. Na samo sedam centimetara visine, pogonski sustavi diskretno su integrirani u fasade i unutarnja područja. Velik zazor prolaza, tanki profili vrata i Slimdrive SL NT-FR sustavi kliznih vrata u dizajnu izlaza za nuždu osiguravaju jednostavan pristup bez prepreka, zaštitu izlaza u slučaju nužde, svjetlinu i prozirnost. Ako su širine otvaranja vrata ograničene na izlaznom putu, najveće moguće širine otvaranja postignute su korištenjem automatskih teleskopskih vrata s 4 krila s varijantama pogona Slimdrive SLT -FR. „Slaganje“ krila na vratima nije problem s ovim rješenjem.